Välkommen!

Hej och välkomna tillbaka.... eller nått sånt! Veet att jag inte har varit så flitig med skrivandet - MEN jag har helt enkelt inte haft varken lust eller tid. December bestod mest utav jobb. Jobbade galet mycket! Under jul coh nyår och ett tag därefter befann jag mig i paradiset - Thailand. Var helt helt underbart! Nu efter jul har jag fått turen att blivit erbjuden ett vikarieat på heltid fram till augusti. Lyckliga jag :D Trivs så himla bra. Jobbet är på skolan där jag tidigare vikarierat vid behov. Åå, vilket bra jobb jag har! Hej så länge!

- H

Kommentarer
Postat av: lise

äntloigen!

2011-01-28 @ 10:59:47
Postat av: isabelle

Glad för din skull för jobbet :D Du är så bra!

2011-01-29 @ 12:48:09
URL: http://jouper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0