Jag? Sjunga?

Jag är lite imponerad av mig själv. Imorse vakanade jag INNAN klockan ringde klockan 05.30. Inte likt mig. Ni som känner mig vet att jag är en riktig sjusovare på morgonen. Drog mig i sängen ett tag, men sedan var det uppe och hoppa för att åka iväg till jobbet.

Karins sistsa dag idag. Det är Karins tjänst som jag kommer ta över. Himla tråkigt att hon slutar! Gullig hon som bjöd på fika idag :) Det som är bra med det hela är att jag får jobb på skolan, och på en megabra avdelning. Det är jag glad för såklart. Även om Karin också gärna hade fått stanna för min del. Karin har fantastisk fantasi, hon kommer med så bra ideér hela tiden. Olika typer av skapanden och sånna saker. Sen kan hon det där med att experimentera, något som barnen tycker om. Plus att Karin kan spela gitarr och sjunga massa roliga sånger. OCH nu ska JAG ta över efter henne! Visst, jag äälskar att pyssla och sånna saker, men jag är inte direkt lika fullmatad med ideér som Karin. Men det kommer nog gå bra ändå, jag hoppas barnen nöjer sig med mig. Hihihi


Nu tänkte jag leta runt efter något pyssel/skapande som vi kan göra på onsdag under fritidstid. :) Någon idé? - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0