Utmaning

Blev utmanad av Emilie :)

1. Vad heter du? Helene
2. Ditt ord: Verkligen
3. Flicknamn: Oj! Jag har en hel listra med fina namn. Just nu är favoritnamnen, Elva och Saga
4. Pojknamn: Maximilan, Theo.
5. Yrke: Förskoleklasslärare samt fritidsfröken
6. Färg: Marint, korall, rosa.
7. Klädesplagg: Min Odd Molly jacka
8. Mat: Vegetarisk lassagne, spätzle, potatismos.
9. Sak i badrummet: Spegeln
10. Plats/stad: Stockholms skärgården, London
11. En orsak att vara sen: Bussen var sen. -Jäkla SL!
12. Något du skriker: 
13. Något du gör varje dag? Klär på mig
14. Något du dricker: Te i mängder! Vatten
15. Bloggtips: Bilder är bäst
16. Bästa inredningssak? Fotografier och tulpaner
17. Gatunamn: Knektvägen
18. Bil: Audi a6
19. Sång: Jag har så många fina favoritlåtar
20. Känd person:
21. Något jag gillar: Vara tillsammans med min fina familj samt med vänner. Älskar att shoppa!
22. Något jag ogillar: Tyvärr en hel del, som SL, egocentriska personer och selleri. Ska bli bättre på att fokusera på det jag gillar istället.

Nu utmanar jag 
Daniela och Lise :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0