Trött_tjej_90

Huvudvärk och sånt stunt på jobbet idag. Barnen kanske inte hade sin bästa sida om jag säger så. Fast vem har bra dagar jämt? Inte jag i alla fall. Synd bara att typ alla barn hade en dålig dag samma dag. Imorgon blir det skridskor igen och det ser jag fram emot, så det blir nog en bra dag imorgon förhoppningsvis! :)

Mötte upp lillasyster och Danni efterjobbet för ett träningspass. Vi tänkte gymma med blev ett IW-pass istället. Jobbigt men lite kul. Att kolla på klockan är helt fel metod i alla fall. Då går tiden låååångsamt! Lise och jag tryckte i oss lite varma mackor/toasts efter träningen. Danni suktade oss, hihih...

Nej, men mer har jag nog inte att komma med för tillfället. Puss och sånt! - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0