Tisdag

Efter jobbet hade jag Bella och Emilie planerat för trio-middag. Tyvärr försvann 33%av trion och det bidde bara en duo. Eller egentligen försvann 50%, då det var Emilie som inte hade någon möjlighet att komma, och hon skulle ju haft med dig sin lilla son, så då var vi bara tvp av fyra kvar. Synd att vädret ska spela in, det var alldeles för halt för Emilie att ge sig utpå vägarna med en liten bebis. Underkylt regn är kankse inte det bästa väglaget direkt.

Men jag fick i alla fall träffa snyggingen Bella som jag inte träffat på eviiiigheter! Och som nu ska ge sog iväg till Gbg förett tag framöver. Himlakul att ses henne och få skratta ihop. Vår middag ägde rum i Kista bestående av pasta med pesto, kyckling och soltorkade tomater. Jättgott med vääldigt mättande! Tittade runt i lite butiker och så innan vi begav oss hemåt olika håll. Jag köpte ingenting mer än en ny laddare till datorn min. Den har jag behövt länge och var mycket efterlängtad. Hehe....

Nu ska jag avrunda, ingen gillar för långa inlägg.... Bra tisdag har jag i alla fall haft. Det var ju bra och så ;) - H


Snyggingen Bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0