Jarsehelg

Sanne och jag mötte upp varanda på tåget efter jobbet. Vi blev hämtade vid station, hem för en snabb middag sen tillbringade vi 3,5 timme i bilen upp till Järvsö hela familjen + Sanne. Kvällen i Järvsö sen fick jag skrattanfall på skrattanfall. Fick ont i käkarna av allt skratt! Härligt att komma upp till Järvsö några dagar. Lite miljöombyte behövs ibland. Och där hade vi jättemycket snö tillskillnad från sthlm. Här har vi ju bara massa tråkslask och is!

Vi åkte längdskidor på lördagen. Kul i början men sen tröttade jag lite. Jag är inte så duktig direkt. Hehe. Hade iaf träningsvärk de kommande två dagarna. Kvällen bestod av att ätagod mat och efetrrätt, titta på melodifestivalen med ena ögat, prat och mys i soffan. Tittade på diabiler från Mats och Anna-Karins USA roadtrip. Försökte kolla upp lite priser på resor till Carlifornien tillsammans med Sanne. En värd kväll helt enkelt!

Söndagen: Jag, mamma, pappa, Lise, Sanne, Kalle och Mats åkte upp till backen för lite förmiddagsskidåkning. Vi hade då fint väder så det var himla härligt. Kändes som om att det var evigheter sedan som jag åkte skidor. 

Sanne åkte med oss hem igen sen, hon pluggar här i sthlm så hon kunde inte heller stanna längre. Varma mackoroch te framför solsidan när vi kom hem. Sanne sover över så imorgon får jag sällis till jobbet en bit. Sällis är alltis kul! - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0