FILM. SOVA.SHOPPING.THAITRÄFF.MP.STÄDA.SOVA.

Hhehe - gillar att rubriken beskriver min helg kort och gott. En bra helg. En föör snabb helg. (WARING! långt inlägg)

Fredag: Stängde på jobbet. Gick tack och lov väldigt bra då städarna var kvar och jag kunde sluta en halvtimme tidgare. Har fastat lite över stängning.
Kvällen tillbringades @Isabelles place. Möttes på hemköp för gottinköp sedan hem för TV- och filmmys. Hehhee - lite pinsamt då jag inte kan hålla mina ögon öppna och slocknar några minuter i i filmen. Standard. I alla fall på fredagar ;) Var hemma innan ett. Kunde inte sova så lekte med telefonenenbit in på natten.

Lördag: Sov ut, men vakande av en klassisk "helgvakning" vid tiotiden. Pappa skriker då han underhåller sig med alpint. Drog mig senare in till staden tillsammans med Isabelle för att göra lite nödvändiga köp, så som"frökentofflor" (extremt viktigt omman jobbar i en skola ;)), underkläder, skosulor, hårspray, torrschampoo osv. Mina nödvändiga köp urartade dock. Jag kom hem med allt + lite till. Ännu en odd molly blus, ett par skor, ett par stövlar och en stickad kofta. Nej - nu får det nog vara nog, hehe.
Isabelle drog hem tidigare. Jag mötte upp mamma och sedan även Lise. Vi tog oss hem alla tre för att duscha, byte omoch dra oss till Hässelby för THAILANDSTRÄFF! Äta god thaimat, kolla bilder och sånt skoj. Micke hade fixat så bra så vi kollade på en projektor. Vi började med filmen som bästa Martina hade gjort av filmer och bilder från resan. Den är så himla bra och alla verkligen älskade den! Så Martina - du får MVG!!

Jag, Lise, Daniela och Kennie hade planerat för en MP-kväll efteråt, och så blev det! Micke skjutade dit oss sen var vi kvar på stället till sist. Ingen merit tyckte en av vakterna - och jag håller med honom! haha. Men pga strul så fick det bli så denna gång :P Var hemma strax innan fem, stört i säng. Helene var trött. Kvällen var i alla fall bra. Kändes som om att jag hann med mycket denna lördag. Tummen upp!

Söndag: Ehh, typ samma uppvaknande som föregående dag. Var ganska pigg när jag vaknade trots sent i säng. Städa och städa efter frukost. Fick ett långt härligt samtal med Lisa någonstans där mitt i städningen. Saknar den flickan! Sova på nya soffan några timmar för att ta igen lite sömn senhjälpa mammsen med bokföring. Middag framför solsidan. Wallander. Ja, nu tror jag att jag har fått med mig det mesta från idag. Hade egentligen tänkt att ha lite mys med Isabelle och Emilie, men vi var alla rätt trötta så blir kanske imorgon istället.

Blir bara två eller i bästa fall 1 och en halv arbetsdag denna vecka. Sen åker vi upp till Funäsdalen för ett klassiskt sportlov med skidor och sånt ;) - H





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0