Bebismys (x2)

Efter att ha kommit försent till jobbet så blev dagen rätt bra ändå. Efter middagen blev jag skjutad till Emilie en stund under tiden som syster och pappa tvättade bilen. Jag och Emilie satt mest och pratade och jag fick bebisgosa lite med gullungen Alvin! Bebisgos är alltid välkommet! När jag blev hämtade åkte vi förbi några vänner på vägen. De har just köpt en liten hund. En liten valp. Lilla Ella. Otroligt söt! Hon var någon blandning av flera raser som jag inte minns namnet på. Pappa tyckte hon såg ut som en liten dammvippa. Och det kan beskriva henne rätt bra, hihi. Liten och långhårig, som en lite boll. Jag brukar inte smälta för hundar, men Ella fick mig att göra det. Så himla söt!

Imorgon är det upp tidigt som vanligt på vardagarna. Det blir jobb mellan 8 och 16.00, därefter åker vi upp till Järvsö - H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0