Räkna

Kom till jobbet 45 minuter tidigare än jag började idag. Skönt ändå att ta det lugnt innan man börjar. Åt frukost på skolan. Pappa lämnade mig imorse, därför var jag tidig. Fick trots det lite sovis.

Idag bakade jag scones till barnen. 12 barn och 5 vuxna på jobbet idag. Hann med lite andra saker som behövdes göra. Himla lugnt med så få barn.
En av mina favoritjobbarkompisar var så söt idag. Hon kom med en påse fint julte till mig. Så fin så fin den där damen. Och så glad man kan bli när någon tänker på en.

Glassen igår blev sådär, frysskålarna var inte tillräckligt kalla. Idag har jag provat igen. Vaniljglass samt frozen yoghurt. Resultatet blev mycket bättre
:).
När jag kom hem från jobbet idag vid 3-tiden så satte jag igång med att räkna mitt mateusporslin, räkna alla glas och skriva ner allt annat i hemväg som jag hittills äger. Det blev faktiskt lite saker. Och hittade saker som jag ge glömt, men son gjorde mig glad! Å, vad kul det blir den dagen man flyttar och har så fina saker till sitt hem.

Imorgon är det torsdag = ledig. - H

 


Kommentarer
Postat av: Petra

<3

Jag har oxå beställt en 4 hur lång tid tog det innan

Du fick din ??

2011-12-29 @ 18:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0