Skolstart


Idag började mina små kära fkc:are i ettan. I första klass. Härligt att se hur vissa av barnen var sädär härligt pirriga. Så söta! Minns själv hur det var. Med nytt pennskin, inplastade böcker med nalle puh motiv och grejer. Hihi.

När jag kom hem satte jag igång med att laga Linas mat. Denna gång bjöd hon på en slags pitarulle. Hittills har jag nog gillat all mat hon bjudit oss på. Så tips! Linas mastkasse! ;)

Känns bra att vara tillbaka på jobbet på riktigt. Men kommer sakna att inte få jobba i samma barngrupp som Petra. De gjorde vi ju förut. Vi skrattar så tillsammans och det är så himla härligt ! Jag säger det igen, jag har de bästa arbetskompisarna! Tyvärr har Sofia bytt avdelning, det gör oss på rönnen ledsna. Vi saknar henne! - H

Kommentarer
Postat av: Petra

Härliga du!! Gissa om jag saknar dig på vår röda

Matta :) vi får skratta i p-rummet. Ha en skön helg.

Fina du!!!

2011-08-26 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0