Skratt och tårar


Gud, i fredags var jag på bio i Kista med Isabelle och grät jag floder till filmen jag saknar dig. Insåg verkligen hur glad jag är för min syster. Skulle någonting hända henne skulle jag nog själv dö. Smsade henne i natten med ett kärleksfullt sms. Sådana kan man inte få för många av!

Igår roade jag mig i Sigtuna. Jag och pappa med två vänner tog båten dit. Sigtuna är mysigt. Sigtuna är vackert. Det var Sigtuna möte, med olika stånd uppsatta och sånt där gulligt. Jag träffade på tant, brun, tant grönt, tant gredelin samt farbror blå, sedan gick jag runt och shoppade lite heminredning i de söta butikerna. Å, jag köpte så fina saker ! Snart vill jag att de ska få sig en riktig plats och inte samlas här hemma. Hihi...

Hämtade upp Emilie efter turen, vi köpte oss en varsin paj och åkte hem till mig. Lyssnade på musik och fixade oss inför kvällens kräftskiva hos Rebecca. Cyklade med vinden i håret till Rebecca med en cider i handen och vi kände oss som 14 igen. Vi var 9 tjejer hemma hos R som alla åt kräftor för fulla muggar. Sedan körde vi en typ av 3 kamp som Sophie fixade ihop. Kvällen var trevlig fram till jag fick magsmärtor. När de andra drog till Garbo efter tolv tog jag min rosa cykel och cyklade hem. Kom hem med blödande finger och har ingen aning om vad jag gjort. Störtade i säng och idag vaknade jag efter tolv. Rejäl sovmorgon. Har bara segat mig dagen igenom bortsett från att jag tagit hand om kläder som legat på annan plats än i garderoben samt lagat en lassange till familjen. Imorgon är det jobb och kvällsmöte. Lång dag! - H








Kommentarer
Postat av: lise

älskar dig <3

2011-08-28 @ 23:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0