Skatarsyrror

Sedan sist jag skrev har jag hunnit vara ute på sjön med Isabelle och familjen. Vi hade inte setts på evigheter så det var ett kärt återseende, hihi. I lördags åkte vi upp till Dalarna. Hade släktträff på pappas sida. Vi ses inte allt för ofta så trevligt när vi väl ses. Bouleturneringar och frågesport. Grillning osv. Den svåra frågesporten hade jag näst mest rätt på. 7 av 10 trots chansningar på 9 av frågorna. haha. Ibland ska man ha tur också.

På vägen hem stannade vi i Kuploen i Borlänge. Jag fick ett par träningsbyxor och Lise en Longboard. I söndas när vi kom hem var vi ute och tränade lite med den. Jag försäkte med pappas gamla skateboard men jag är ingen begåvning direkt. Tycker det är lite läskigt om man får upp för hög fart och inte kan stanna. Och ramlade platt på marken som en pannkaka gjorde jag ! Ajaj. Lise kan ! Hon kommer bli grym på longboard! Som vanligt är Lise bättre på sportaktiviteter än mig. Jag är lite fegis.. :P

Igår körde vi en sväng också. Jag skulle vilja bli bra, det är rätt kul. Träna med Lise ikväll också kanske, hihi. - H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0