Firande helg

Oj, vad det firats i helgen! Daniela fyllde 18 i fredags. Äntligen blir den tjejen stor, hehe.. Trevlig tjejmiddag med typ 25 blondier och en och annan med annan hårfärg. Vi drog in till stan allihop men jag och Lise åkte och mötte Filippa och Indra för att dra till sommar. Kvällen började tidigt så vid tolv var vi slut. ahha då drog vi hem. Shoppade på selecta och blev ömtade av mamsi vid station. Värt dagen efter!

Emilie och jag tog oss en sväng till Jakobsberg i lördags. Bytte en klänning och besökte systemet. Sedan vr det bara hem för dusch och ombyte. Blev upphäömtad av Emilie för middag hemma hos famiiljen Hellholm. Trevligt sällskap och asgod mat. Stressade lite för att hinna till Isabelle. Emilie och jag var inte annorluna, alla var lite sena. Isabelle hade fixat så fint med massa godsaker. Vi var 10 tjejer som snackade och lekte lekar. 3 drog ut några gick hem men jag, Isabelle, Emilie och Sophie kände att vi hade trevligare på platsen där vi redan befann oss så vi stannde kvar. Sophie försökte lära oss dansa, men min taktkänsla är askass så det var så svårt !! Fortsatta med lekar sedan kom Andreas, Calle och Robban. Vi lekte fram till halv fyra. Då fick jag skjuts hem.

Idag har jag varit trött ! Somnade fem och har vaknat flera gånger under morgonen. Gick upp efter halv ett, då var det på med kläder och lite solpuder för att gå över till Arilda som hade sitt 5 årskalas. Åt pannkakstårta ochpasatsallad. När jag kom hem blev det en timmes vila sedan middag. Nu har jag försökt att förbereda mig inför morgondagen då det är jobb. Å, jag orkar inte gå upp känner jag. Kan inte rikigt förstå hur 7 veckor kan gå så fort !! Nej, nu måste jag verkligen släcka. Måste upp 6 imorgon ! :( - H

Har tyvärr inga bilder från lördgen eller idag. Endast från i fredags.





Och här har vi henne.... Födelsedagstjejen !♥


Jag, Lise, Indra och Filippa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0