Livet är inte alltid en dans på rosor. Livet innehåller inte bara lycka. Livet kan vara svårt. Vi är alla med om mindre lyckliga stunder. Om ledsna stunder. Om hemska stunder. Om stunder då vi inte vet vad som är rätt. Om vilken väg vi ska gå. Nord eller syd. Väst eller öst. Det finns flera vägar att välja. Du vet inte vilken som är rätt. Det ända du kan göra, det är att ta den du i hjärtat känner är bäst för just dig. Jag följer dig en bit på vägen. Följer dig tills det att du känner dig redo att vandra själv på vägen mot det du känner är det som känns bäst. Vägen är inte alltid en lång raksträcka. Den kan innehålla hinder och kurvor, men jag lovar dig, hur vägen än ser ut- så håller jag din hand. Min hand, den finns alltid utsträckt och är bara att ta tag i. Sedan börjar vi gå. Gå tillsammans ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0