Centrum


Imorse kom farmors kusin Greta på besök. Greta är så himla härlig. Skrattar, ja, det gör man när man är med Greta.

Annars idag har jag besökt tre olika centrum.  Jag och Lise var iväg till Stinsen och sedan vidare till Sollentuna för presentletning. Vi ska iväg till Daniela som fyller 18 imorgon på fest och på söndag fyller vår granne Arilda 5, så då blir det kalas!
Min käre vän Emilie hämtade upp mig efter middagen. Vi åkte iväg till Kista för att även denna gång finna en present. Emilies son Alvin fyllde 1 i söndags, så han fick sig en liten sak. Och Isabelle har fyllt år under sommren så henne ska vi fira på lördag. Blir alltså 3 födesedagsbarn att fira under helgen. Trevligt! Och imorgon har jag min sista semesterdag innan jobbet drar igång igen! Känns både härligt och lite jobbigt. Mest kommer jag sakna att sova ut på mornarna. Fast att få träffa sina härliga kollegor ska bli jättekul. Jag har ju faktiskt som bästa ♥ - H


Hihi, jag och min fina vän Emilie. Typ 16 år gamla ;)


Kommentarer
Postat av: iss

haha så små och söta :D fortfarande söta <3

2011-08-11 @ 23:56:46
URL: http://joupan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0