Augusts månad

Galet att det redan är 1a augusti. Augusti måste vara månaden med mest ångest. Känns typ som världens största måndag. Eller egentligen söndag. Snart är allt som vanligt igen. Jobb, skola och tidiga mornar. Och sen kommer vinterna. Buhuu...!!

Jag har satt igång lite med garderobandet. Flyttat klänningar och fått mer plats, nu ska det väl bli någon ordning tänker jag. Och jag har fakktiskt rensat lite. Jag har lyckats göra mig av med lite plagg. Klänningar till och med. Mitt favoritplagg! Duktig chey, hehe.... Svängde förbi Ikea med mamsen och lillasyster en kortis. Inhandlade galgar. Å, så bra!

Kvällen spenderades hos Filippa. Vi snackade trädgårds tomtar och andra roliga saker om människor. Himla kul! Hon bjöd på te och mörk choklad. Lite höstfeelings nästan.. .. eller jag skojja bara. Ingen höst här inte. Inte ännu. - H


Mysig tjej på mig. Fett hår och härligt rödfläckig i fejjan också..... Lugnt, jag bjuder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0