Mitt huvud känns rätt förvirrat just nu

Hemkommen från kusin Fredrikas lilla lya inne i staden för ett tag sedan. Har varit och firat hennes 23 årsdag. Goda tårtor och sånt smaskens. Åkte dirket från jobbet, hämtade upp Lise i Spånga innan. Mamma var redan där. Slängde i mig en drickyoghurt på vägen in som middag. Bra där! ;)

Har varit på konserhuset idag med 25 barn, 4 fröknar och en mamma. Dock lämnade mamman och ett av barnen oss pga av tillsjuknad (säger man så?). Många barn, mycket sång och ja, en trevlig dag med matsäck och grejer. Tyvärr slutade inte jobbdagen på bästa sätt. Ett inte alls bra sätt faktisk. Ska försöka att inte "ta med" mig jobbet hem - men inte så lätt alltid. Klart att man påverkas. I varje fall så är jag sådan. Fick i alla fall en bra eftermiddag. Heheh - jag hade en skapandegrupp med egentligen för många barn - men det gick bra, det gäller bara att ha tålamod när 25 barn vill ha hjälp med samma sak + att jag hade besök av en kvinna från skolinspektionen i klassrummet. Samtidigt lyssnade vi på majas alfabetsånger och alla barn sjöng med. Men hon var söt - hon försökte hjälpa mig, hehe. - H



Hihi - se vilken fin mössa Fredrika fick. Bästa mormor har gjort den och jag vill också ha!
Minns när jag hade en som liten.. de är så himla söta ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0