Linas

Okej. SL har problem igen. Denna gång av en nedblåst elledning som strulat till det rejält. Alltid är det något. Inte okej. Faktiskt. Så först fick jag vänta på min buss från jobbet som var sen, vilket betydde att jag missade tåget jag hade planerat att ta. Väl vid Spånga station råder sl att ta sig hem på annat vis. Med tunnelbana och buss t ex. Tåget mellan sumpan och Centralen står så gott som still. Halvtimmes förseningar och sånt dumt. Tur i oturen hade jag som kom med ett tåg efter en halvtimmes väntan. Tåget var dessutom inte alls fullt så jag fick sittplats! Så tack sl för ni avrådde alla från att ta pendeln. hehe, kommer inte göra som ni säger nästa gång..

Väl hemma ställde jag mig och lagade middag. Vi har gått efter linas matkasse i veckan och idag "bjöd" Lina på mexikansk gryta med svarta bönor och ris. Måste säga att jag gillat alla rätter Linas har trixat ihop denna vecka.Tummen upp för Lina! Och mig, som faktiskt LAGADE maten, hehe ;) - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0