Imorgon blir det jobb igen

Nej - nu får det vara nog! Imorgon tar jag mig till jobbet, varken min hals vill eller inte. Är pigg för övrigt så känner nu att efter fem dagar hemma från jobbet längtar jag till att gå dit. Imorgon ska vi på teater dessutom så det blir nog skoj.

Har bara varit hemma och vilat även idag. Tittat på tv, suttit vid datorn, kollat film, vilat, hängt en tvätt. På eftermiddagen tog jag mig en promenad till k-centrum för att möta upp mami och lisi. Hämtade ut ett paket från nelly innehållande ett par gummistövlar. - Ännu ett par, ja. Kändes konstigt att gå på barmark hela vägen. Sist jag var ute var i tisdags och mycket har hänt på gatorna sedan dess.


Just nu sitter jag och mumsar på mangosorbet - gott för halsen, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0