Fredag

Underbar sovmorgon idag till halv åtta. Bilen till jobbet så var där på mindre än tjugo minuter. - Tack, ingen trafik. Skillnad, med tanke att jag behöver åka en timme innan jag börjar i vanliga fall. K A O S dag på jobbet. Eller eftermiddagen var inge rolig. Kort om personal. Barn som känner att det är fredag = extra mycket spring och stoj. Plus att det hände andra grejer som INTE ska hända. Usch, var otroligt jobbigt. Kände att jag inte rikigt kunde njuta av fredagen som jag borde. Det bara låg och gnag i mig..

Mötte upp mamma i Spånga efter jobbet och vi fixade en hemlighet. Där åkte vi förbi hemköp för att glass och grejer så jag kunde göra en efterrätt at bjuda familjen på. Fredag i hemmets lugna tecken med hela familjen. Somnade på soffan - min vanliga specialité, hehe. - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0