- Ska hamburgaren verkligen lukta såhär ?


Gårkvällen på MP var kul! Fick sms av Josefin innan vi skulle dra med frågan om jag ville hänga med till MP tillsammans med henne och Isabelle.. Ses där sa jag! Kul att ses, var länge sen. Vi tillbringade en del tid tillsmammans med svenska låtar på vårt nästan egna dansgolv, hehe.

Donkenbesök i kära Stäket innan hemgång. Jag slog på stort och köpte mig både en QP meny + en cheese. Börjar med cheesen för att sedan öppna min QP. Den luktade verkligen inte gott! Hanna, Lise och Martina höll med mig. Tänk er att den verkligen luktar djur. Äcklig gris eller något. Okej, vet att det inte är gris.. men det kändes som det. Gick fram till "drive-inkillen" och sa - eh, ursäkta mig, detta är kankse en konstig fråga, men jag undrar - ska verkligen hamburgaren lukta så här? Den luktar verkligen inte gott. Killen börjar garva och ropar på kassakillen som i sin tur också garvar. Kassakillen kommer fram till min hamburgare och böjer sakta fram ansiktet (samtidigt som han står en bit bort och har händerna bakom ryggen). haha, så himla roligt att se! Han menade på att ja, jo, den ska nog lukta så. Sen säger han ; I mitt land där jag bodde förut fick jag äta smutsig mat. Okej, så bara för att du fick äta smutsig mat så ska min hamburgare som jag köpt lukta illa? Säger istället: I ditt land? Har du ett eget? Konverastionen fortsatte litegran, men jag känner att jag avslutar här. En ny hamburgare fick jag utan problem. Lukten var nästan densamma på den nya så åt den genom att hålla för näsan. I säng var jag i alla fall vid halv 4. Hyffsat tidigt ändå, med tanke på ett donkenbesök ;) - H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0