Torsdag

Goddag! Klockan slog tolv fören stund sen och nu sitter jag i köket, ska äta någonting sen iväg till stan. Ska kolla på en ska inne på Åhléns innan jag hämtar N.

Igår jobbade jag på skolan hela dagen 9-17.30. När jag kom hem hade pappa och Lise handlat middag från Francos, en BellaRivasallad. Jag och Lise åkte en sväng till Kista sen för att Lise villa kolla på en mobil. Hon slog till på en söt liten sak. Idol blev det när vi kom hem. Det var allt för nu.

Nej, äta någonting var det.... Ha en fin torsdag! - H


Kommentarer
Postat av: Helene

du är söt i MIN väst

2010-09-09 @ 15:56:34
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/
Postat av: lise

oj... / Lise

2010-09-09 @ 15:57:07
Postat av: danni

hihiih åh ni börjar hänga i kista, braaaa helene då kan vi hänga tillsammans :D:D:D:D

2010-09-10 @ 00:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0