Redan torsdag,

Veckorna går så fort. Idag är det sista september och imorgon är redan oktober här. Nu är det höst på riktigt! Vill ha fler dagar som idag. Alltså sånt här härligt höstväder, mys <3 Jobbat har jag gjort idag, känns så kul när jag får veta att jag är omtyckt och uppskattad på båda mina jobb! 6årsgruppen som jag oftast är med på skolan är en grupp härliga barn. Det gör att det är kul att gå dit.
Imorgon väntas jobb på samma avdelning. 9.45-17.30. Tänkte kolla vilka som går vidare i Idol, TVn står ändå fortfarande på i mitt rum. Sen är det läggdags. Sov så sött! -H

Ni har väl föresten inte glömt att använda era 50 öringar idag? Imorgon går de inte att använda som betalningsmedel längre. Skönt! Jag hade 33:- i 50 öringar som användes upp igår. Nej, nu börjar Idol igen! See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0