måndag

Fikan på Södermalm byttes ut mot fika på Norrmalm. Malm som malm? Planerade in roligheter med KBhits. Yeey! Hämtade upp en glad pappa med hans vän vid stadskajen efter ett dygn på kryssning. Han var glá och vi fick lakrits å choklá ;) Pappa tycker han är duktig på musikvärlden, men vi andra, vi tvekar.... :P

Efter middagen hämtade Filippa upp mig hemma. Lise tog bilen till samma ställe. Grönsaksdipp, Kopps och Sims hos Filippa. Innan filmen hann slutade tyckte Ebba vi skulle åka till Erik. Efter lite övertalning tog vi bilen hem till oss där vi hämtade våra cyklar och trampade iväg. Erik läste högst ur KP:s kropp och knopp bok, Filippa spelade piano och de andra skrattde gott åt "pommesfrittes med öl", jag själv mös under en filt till Filippas pianoljud;)

Igår åkte jag och lillasyster till MediaMarkt och Ikea en svängis. Köpte mig "Sommaren med Göran", men Barkaby Handelsplats en löningshelg var väl ingen jättehit direkt. Tröttade ganska snabbt och styrde hem igen. Pappa var Donkensugen så middagen blev där. Hur gott är inte en QP ibland? Alltså utan lök och gurka....?! Satt länge och kollade på roliga människor och olika bilar, haha! Fortsatte i familjeandan och spelade Monopol när vi kom hem. Sällskapsspel är bland det bästa jag vet! Jag, mamma och Lise la oss alla tre i min säng när "Ensam mamma söker" började. Mys var väl det!

Det var nog allt för nu. Ska ringa tillbaka till min vän Jessica. Hej så länge! - H


Kommentarer
Postat av: Isabelle

HÅLLER MED HELENE!! det ska vara utan lök och gurka! Yumm! :D

2010-09-28 @ 17:00:33
URL: http://isabelledjupsund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0