Måndag 100906

Efter en bra helg befinner jag mig just nu ute i Handen hos Sanne och i hennes lägenhet. I söndagskväll så kom Jessica, Josefin och Filippa över. Åt Gino och spelade kort, mysig kväll! Var första gången jag träffade Filippa sen hon kom hem från USA, himla kul att ses! Följde med henne hem sen när de andra hade gått. Tittade på lilla Saga, deras nya lilla valp som de skaffat. Ursöt liten sak! Har länge velat att mitt barn ska heta Saga om jag får en dotter. Hihi, nu blir ju liksom anledningen ännu större ;).

Idag bjöd Filippa på lunch hemma hos henne, couscoussallad. Umgicks ett tag sen åkte jag vidare hit till handen, där jag nu befinner mig. Har ätit egna hamburgare och druckit te, fixat däcken på hennes cykel som behövdes pumpas, umgåts och haft det mysigt. En bra måndagkväll. Nu ska vi släcka för dagen. Sanne börjar åtta imorgon, men jag tänkte sova lite längre än så....God natt på er alla! - H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0