It may change

Fick sms från N:s mamma med frågan om jag även kunde hämta idag. Hade ju inga planer för dagen och några extra arbetstimmar är ju kanon så så fick det bli. Ut i spöregnet, oj vad härligt! Gummistövlar och regnjacka på sen gick jag ner till stationen. Pratade med Evelina nästan hela vägen till stan. Tur att hon finns tycker jag.
Lise hade lagat mat till jag och mamma kom hem. Jättegott! Har precis kollat lite TV, finns inte så mycket att se, bara  lite tidsfördriv. Imorgon ska jag hämta N igen. Hoppas på något bättre väder- H

Kommentarer
Postat av: evelina

tur att du finns! <3

2010-09-13 @ 21:20:39
Postat av: Mamma

Vill du inte prata med din mamma... Helene <3

2010-09-13 @ 22:41:17
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0