Höstmode

Fullt jobb hela dagen, 8-18. Var hur trött som helst idag när jag skulle hem. Piggade på mig efter maten så nu ikväll ha jag kollat halv åtta hos mig + Idol. Skojsigt!

Måste bara säga att jag tycker höstmodet är det bästa- fast ändå det sämsta. Det finns så otroligt mycket som lockar på mig där ute i butikerna. Mest av allt just nu vill jag ha en fin kjol och en ny väska. Skulle inte säga nej till Mulberrys Alexa. En favortit sedan första ögonblicket när den kom ut! Ååh, ge mig! Jag har i alla fall min fina jacka,å, den är jag så glad för! -

Imorgon hoppas jag på härligt höstväder! Nu är jag lite sugen på ett avsnitt av Solsidan. Sen blunda och in i drömmarnas underbara värld. Godnatt alla och hoppas ni har haft en bra torsdag. Imorgon är det fredag och löning ;)- H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0