Stånd

Fredag: Emilie och Alvin var förbi här på förmiddagenoch mös. Lise fick träffa sötnosen för första gången. Han är ju underbar! Emilie också för den delen ;) Efter lunchtid åkte jag och Filippa in till stan. Fikade, träffade Ebba och kollade lite i butiker. Köpt mig en sjal på rea och en ursnygg tröja :D
När middagen var över åkte jag och Lise och mötte upp Ebba, Filppa och Erik. Tog oss till PG, sedan MP. Hahaha-kan inte sluta garva åt: vilket fint stånd du har. - Så jäkla kul! Avslutade kvällen på MP vid halv två, tog oss till donken och hade trevligt ;) Kom i säng vid 4.

Lördag: Lite trött när jag vakande vid halv tio, men piggade på mig så följde med ut med båten. Åkte med våra grannar till Sigtuna för lunch. Mysmys! Kvällen blev lugn och skön- kollade supersugen.

Söndag: Har varit loppis nere vid båten där vi sålde lite gamla saker. Skönt att bli av med sånt man inte använder! Träffat kusin Linnea och moster Rike som också stod och sålde. Även så Filippa och Ebba med lillebror. Dog nästan lite när Ebbas bror säger: Det är väldigt många som är runt ståndet. Helgens bästa har varit "ståndet"!

Nu ligger jag i sängen och kollar på Irene Huss. Ska kolla några avsnitt av c/o segemyhr innan läggdags sen. - H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0