Glader!

Efter jag slutat tog jag tunnelbanan till Åhléns en sväng. Mamma slutade vid sju så jag fördrev lite tid där så att jag kunde åka med henne hem eftersom hon hade bil. Skönt att åka bil hem från stan!

Åå, jag blev så glad när jag kom hem och såg att jag hade fått en paketavi. Tog direkt bilen för att hinna hämta paketet innan stängning. Äntligen kom finfinafina ODD MOLLY-jacka! Har velat ha den i två år, så nu är jag happy! Nu vill jag att regnet ska försvinna men temperaturen sjuka något så den kan åka på.

Nu har mamma just smörjt in mig med lite krämer för att rygg och nacke ska bli bättre. Idag känns det mycket bättre än igår. Så skönt!

Tänkte nu ladda in lite bilder från min kamera, bland annat från helgen. Puss och godnatt alla fina! -H


Älskar att min webcam är så otroligt bra <3

(ser förresten inte mina toppar fina ut? Dom fick sig ett klipp i söndags när jag ändå färgade håret)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0