Friday!

Hej hej, hallå hallå. Förkylningen börjar sakta att avta, kan i alla fall sova på nätterna ;). Har hämtat N både onsdag och torsdag + jobb på skolan. Å, det är kul att jobba där. 6-åringar är härliga! Har dessa dagar tagit mig igenom alla 3 twilight filmer, låångt efter alla andra! Tycker att första var bäst, andra sämst.
S
itter och ser ut genom fönstret, regn och rusk! Solen var ju just här. Konstaterar att vädret är skumt. Sveriges väder är skumt. Regn och sol om vartannat. Tänker på mitt hår. Tror jag har bestämt mig. Hinner nog ändra mig innan det är dags. Hoppas inte. Jag orkar inte vela längre.
Har tvättat och diskat idag, är en sån där duktig tjej idag. Gillar mamma. Tänkte kolla solsidan ett tag, men skulle behöva åka till Elgiganten. Lise har bilen, mamma busskortet. Kommer inte komma dit. Solsidan är en bättre idé. - H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0