En härlig dag!

Idag var jag uppe vid starx efter åtta. Inte illa när man är ledig. Skulle med mamma till stan innan hon började jobbet. Så vi åkte in tillsammans ochfixade det vi skulle fixa;) Gick runt en stund i min ensamhet när mamma lämnat mig för jobb. Finns ju så mycket snyggt i affärerna just nu, skulle kunna vinna flera miljoner och göra mig av med dompå bara någon timme!

Jag och Emilie bestämde oss sedan för att träffas upp i Jakan, kolla runt lite och ta en kaffe/te, så jag gick till Karlberg frånÅhléns eftersom att jag hade ganska mycket tid på mig. Kul att få träffa min fina mammavän Emilie och lilla Alvin. Han är så fin och han är så snäll ♥! Emilie skjutsade hem mig sen, jag satt bak med Alvin och gosade med hans mjuka lilla hand hela vägen. Jag tycker nog det var mysigare än han, för han somnade med än gång! Hihihi....

Kom nu hem för ett tag sen, åt just två "Finncrispar". Det är såå gott! Har du inte ätit dom , kööp säger jag bara ;)

Evelina frågade mig om jag ville gå på gympa 19.30, så idag ska jag ner till Friskis! Det var nog allt för nu. Hej så länge! - H



Och dessa sötingar hade jag en fin eftermiddag med:

 
Visst är Alvins filt ni ser längs ner på bilden otroligt fin ?!  :P


Kommentarer
Postat av: Emilie

Älskar dig gumman <3

2010-09-22 @ 19:10:02
URL: http://emiliehjartaandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0