ajajajaj

Var nog inte ensam om att följa valvakan igår. Att Alliansen vann kom inte som en överraskning, men att SD fick nästan 6% trodde jag inte. Hade gissat på dryg 4%. Sick! I kommunen blev det moderaterna som vann, och även här kom SD in, men t ex inte Centern. SD drar verkligen iväg uppåt!
Ligger i sängen nu och kollar lite halvt med ena ögat på kvällsöppet. Jimmy Åkesson är med och pratar sitt skit.

Har otroligt ont i min rygg och axla r+ nacke. Har gått runt med halsduk större delen av dagen. Mamma masserade mig lite imorse och så även nu med massa olika oljor och kräömer innan läggdags. Hoppas det är bättre imorgon!

Idag har jag gjort klart mina biskvier som jag påbörjde igår, hihi, det blev gooooda! Lise och Natta satt och "pluggade" så bjöd på biskvier och lite tårta! Vilken festmåndag! Eller hur?! -H


Mallorca 2008


Kommentarer
Postat av: Natta

Bästaste måndagen eevveveerrrrrr

2010-09-21 @ 16:08:06
URL: http://nathaliemfagernaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0