100928

Vilket väder idag! Himla fint med sol och så, men jag höll ju nästan på att blåsa bort! Inne i stan var det bättre på den fronten, inte alls lika blåsigt! Idag har jag på riktigt invigt min fina jacka! Räknas inte rikigt om jag hade på mig den till Donken i helgen.... :P Är så glad att den är min, så fin som den är.

Har hämtat N idag, vi lekte och hade oss i Humlegården. Slutade tidigare idag gjorde jag också. Farmor kom förbi en sväng här på kvällen och lagade oss smörstekta kantareller som pappa hade hittat idag. Mums på det! Kollar Idol har jag också såklart gjort, dock missade jag början.... typsikt mig att inte ha koll på tiden....

Snart är det läggdags, men känner mig så sugen på mitt favoritte Mareld från Kahls, så måste nog ta mig en kopp innan jag joinar sängen. Godnatt på er alla! - H
 


Snygga tjejen just nu va ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0