100915

Igår efter att jag hade hämtat N åkte jag direkt till Sanne. Sov kvar, kollade Idol osv. Meningen var att vi skulle in till stan idag och mysa efter att hon slutade vid tolv. MEN såklart ringer dom från skolan och behöver någon som kan jobba- kan inte säga nej, behöver pengarna. Så idag har jag jobbat mellan 12 och 17. En kort och skön arbetsdag. När jag kom hem åt vi potatismos (mumsmumsmumsmums!!) Har nu på kvällen kollat idol och betalt några räkningar, usch! Det är hemskt! Ser hur pengarna försvinner från mitt konto :/ Fast betalade en riktig rolig sak :D Hihihi.....
Nu måste jag tvätta av mig sminket, sen sova. Imorgon är det jobb 8-13 på skolan. Sen hämtning av N. - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0