torsdag

Igår var jag med N på eftermiddagen, då han var sjuk och hemma från dagis. Tänderna växer på honom, så härligt barndreggel och torka snor. YEEEY!

Idag har jag förmiddagsjobbat på skolan och varit med N på eftermmiddagen. Like always ;) Kom hem vid strax efter sju, där väntades middag med farmor&farfar, farbror och kusiner. Min underbara farmor och farfar firas snart guldbröllop så deras söner hade en liten överrakning. Tror det uppskattades :)

Just nu sitter jag hos farmor och farfar. Blev tillfrågad om jobb på skolan även imorgon. Är närmre tåget här så spar lite tid. Ska till Uppsala över helgen så hade hellre haft en längre dag där, men pengar behövs. Lyckades i alla fall att "pruta" ner en timme så det blir bara jobb mellan 8.30 och 14.30. Därefter beger jag mig direkt till min underbara vän Londonlisa där även sötnosen Martina kommer att vara. Ska bli så himla kuul! Kankse hör av mig i helgen, annars söndag eller måndag. Hoppas i alla fall att ni får en jättemysis oktoberhelg :D - H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0