Torsdag

Idag har det varit en lång dag, men känner mig faktiskt inte så trött efter dagen. Ändå så var det en dag då flera barn var på krigsstigen idag. Blir lätt mycket tjat då. Kan ändå inte låta bli att älska yrket. Känner verkligen att det är vad jag vill! Det är så himla kul + att jag trivs så bra på skolan där jag just nu vikarierar. Har föresten kommit in i en hemnet-period. Hittade en sån fin lägenhet, men nu kan hag inte hitta den igen. :/ Har ändå inte planer på flytt nu, trivs bra hemma, men så kul att drömma om fina lägenheter där man vill bo! När jag börjar plugga i höst känner jag att jag sparar pengar på att fortfarande bo kvar hemma. Får se hur länge jag står ut sen, men till en början så blir det nog bra :) ;) - H Jag vill få reda på roliga saker- har hänt så mycket tråkigheter på sistinde tycker jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0