Tisdag

Hade fått sms imorse när jag vaknade. N:s mamma undrade om jag kunde komma tidigare för att N var hemma från dagis. Visst sa jag och så var det bestämt! Emilie smsde en stund där på och ville ta en promenad. Tänkte att en skön höstpromenad ner till station kunde ju vara härligt. Härligt? Nja.... inte om man har bråttom. Vi sprang och gick i rask takt om vartannat. Allt för att hinna med ett tåg som vi inte hann med. Typisk tänkte jag. Nu blir jag sen. Men icke då jag hade turen att hinna med någon minuts marginal. Yeey! Emilie och Alvin, ja dom sa jag hejdå till i Jakan för som skulle träffa en annan mammavän. Nu ska jag läsa lite på boken jag påbörjade igår- dyngkåt och hur helig som helst. Godnatt! -H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0