My Weekend

Fredag: Lise bad mig hyra en film påvägen hem från jobbet. Blev mys framför Idol och film med Lise och Ebba. Somnade i soffan innan filmen hann ta slut. Typiskt!

Lördag: Gjorde egentlilgen inte så mycket, kommer knappt ihåg....

Söndag: Bakade bullar inför kanelbullensdag som är idag, måndag med Lise, Ebba och Erik. Filippa skulle egentligen också varit med men så blev det ej. Bulldag x tre, så mycket deg och mycket bullar blev det! Tre sorter: Kanel,  vanilj och mandel&smörbullar. De sistnämda är min favvisar ;D Köket var ända stor bakstuga, mjöl och deg här å var.... :P

 



Kvällen var planerad för Fondue, och så blev det också ;) Köttfondue och chokladfondue till efterrätt! Mycket gott och mycket trevligt med mina finaste vänner ♥ Snack och skratt om gamla tider och fina minnen, underbart! Även sötnosen Alvin han fick vara med under vår tjejkväll. Mys var väl det?! :D
Det utbröt ett halvkaos i huset så det runnit ner stearin på vår braskamin, så hela huset var i ett enda stort rökmoln på två sekunder! Emilie kände lukten av bränt, sen var det som om rökmaskien hade gått på! Lilla Alvin, han ställde vi in på toaletten men insåg sen att det inte var så mycket bättre där. I Lises rum mådde han nog bäst sen ;) Vid elvatiden tog mina vänner en varsin bil hem till sitt. Tack mina finafinaflickor för en otroligt mysigkväll! Jag älskar er! <3

Vi planerade också att ha en spelkväll inom det närmsta. Lycklig_tjej_90 blir jag av spel ;)! - H


 





Kommentarer
Postat av: Emilie

Underbart mysigt :) sluta aldrig vara du helene <3 jag älskar dig!

2010-10-04 @ 19:58:11
URL: http://emiliehjartaandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0