I Pelle Svanslös stad

Efter en bra jobbdag igår, åkte jag till Spånga och mötte upp farmor. Fick lite saker, sen fick jag även härligt sällis till Upplands Väsby där mitt tåg till Uppsala gick ifrån. Lisa mötte mig vid Uppsala station. Vi uträttade lite saker sedan hem till hennes lilla mysiga etta som hon just är inflytttad i. Åt trevlig middag sen iväg och möta Martina som kom med tåget på kvällskvisten.

Idag har vi vandrat i staden och suttit och ätit lunch på ett urmysigt ställe. Satt där i flera timmar! Just nu försöker vi kolla film.... Det går sådär.... Hoppas den snart kommer igång. Trevlig fortsatt kväll på er! -H

Kommentarer
Postat av: Martina

Hihi din lilla bloggerska, jag märkte inte ens att du skrev ett blogginlägg :P

2010-10-17 @ 21:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0