Helgen

Helgen var underbar! En riktig hösthelg. Mycket tedrickande och mycket mys. Fint väder och härligt sällskap. Uppsalahelgen får 5/5 möjliga. Måste snart komma tillbaka dit igen. Tog fina bilder, men de flesta ligger på Lisas kamera. Tyvärr :P

Åkte tillbaka vid fyra-tiden tillsammans med Ebba, som även hon spenderat helgen i Uppis. Min goa pappa hämtade oss sen i Upplands Väsby. Snabbt och smidigt gick det att komma hem, mindre än en timme.

Har inte så mycket intressant att berätta om gårdagen. Tog en litenliten sväng till Jakobsberg för ett ärende.

Idag bestod frukosten av gröt med alla möjliga konstigheter i. Blir lätt så när min mamma ska vara nyttig. Nu ska jag snart fixa mig för att åka och hämta N. Hoppas på uppehåll. Jobbigt med regn om man ska vara ute. - H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0