Godisgrisar

Idag på eftermiddagen tog jag och mötte upp Isabelle nere vid strandpromenaden, så gick vi en sväng. Gick runt här i Stäket, pratade och kollade på hus. Jag har mitt drömhus! Eller jag har två. Hihi....! Innan middagen idag kom Ebba&Filippa och hämtade upp mig och Lise. Vi åkte till Hemköp och köpte godis till helgen. Kostade vara 30:-/kg så köpte hela tre kilo!!!! Kommer gott och väl att räcka. Å, jag ser fram emot helgen! Gullig mamma som jag har kom hon idag hem med ansiktsrengöring, dag- samt nattkräm. Sånna saker som jag anser nödvändiga men är otroligt tråkigt att köpa själv. Åh, glad flicka nu. Nej, nu tänkte jag sova, imorgon väntas jobb 8-18. Lång dag! Godnatt på er! :) - H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0