Fin dag

Mötte upp Emilie på restaurangen i kallhäll efter hennes lunch. Vi stod ett tag och såg på när Andreas tog hem storkovan. Bidrog med vårt gjorde vi ju också :$ Evelina joinade oss sen och vi tog oss till Gillesgården och hade fikamys. Prat och skratt i tre timmar. Tre timmar på Sveriges bästa kafé ;) Eller i alla fall med Sveriges finaste vänner :) Alvin var inte så intresserade av mig och Evelina idag, han sov hela tiden, snäll och lugn som han är. Hihii, jag och Evelina gick med honom till Emilies bror (Emilie tog bilen). Han var vaken och vi fick oss några goda skratt när han gjorde en massa roliga miner och "öppnade" ögonen som två pingisbollar. Sötungen!
Tack mina vänner för att ni är fina och för att ni finns!

Nu ser jag fram emot lördag då det väntas en spelkväll hos Jessica :D Om jag är glad ;) - H

Det var av dessa tre som jag fick fint sällis idag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0