Bra cheey

Idag har jag varit duktigt. Jag & Lise åkte iväg till Jakobsberg en sväng. Sen blev det storhandling. Duktigt?! Huuh?! Mamma blev glad i alla fall och kylen är full! Pantburkar och tidningar, ja, även dom blev återvunna. Duktiga döttrar måste jag själv få säga ;) Efter middagen, som idag bestod av egna Hamburgare à la Helene, åkte jag (med mina sponsrade nya träningsbyxor) Lise och pappa ner till gymmet en sväng. Kollat lite småmysiga program nu på kvällen och imorgon är det upp tidigt. Sju ska jag sätta foten utanför dörren. Måste också passa på att gratulera min vän Filippa som idag blir stora tjejen. Hon fyller 20 år idag. STORT grattis du fina! -H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0