1320

Dålig bloggning torsdag och fredag har sina anledningar. Först så har min dator slutat ladda sig så den funkar inte att få på, skitjobbigt. I torsdag när jag kom hem efter halv sju var jag så trött. Åt middag satte mig vid TVn en stund sen en stund senare hade jag slocknat. Vaknade till av mamma som väckte mig vid halv ett, sprang i säng.

Igår ringde Sanela mig från skolan vid åtta och undrade om jag kunde komma så fort som möjligt. Satte mig i bilen kvar i nio, så var i skolan vid straxt över nio. Jobbade till fem. Bilen hem. Hemma väntade tre-rättersmiddag med familjen. Idolmys och TVmys. Skön fredag.

Har duschat och gjort mig i ordning för dagen. Ikväll väntar en megabra kväll med flickorna Jessica, Evelina och Emilie. Middag hos Jessica med en massa roliga spel! Som jag älskar spel! Glad cheey! ;D - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0