Snöstooorm

Kom hem från Forum Nacka för ett tag sedan. Var ett fint centrum. Lite folk, vilket alltid är skönt. Jessica shoppade en hel del. Jag försökte hålla mig lite mer, men kunde inte motstå en snygg klänning från Zara. Till lunch blev det thai/kina buffé. Mätt som en plätt. Blir alltid likadant med buffé.

Som väntat så är snöstormen här! Kan inte riktigt tycka om det, då jag vet att det ändå kommer smälta inom ett par dagar. Åkte tåg från Jakan där jag blev avsläppt av Jessica. Hade en himla tur som träffade Ebba på tåget. Hon skulle bli hämtat av Filippa. Hihi, jag försäökte se lite söt ut och det funkade! Jag blev lämnad utanför dörren här hemma. Glad tjej :D

Ska nog snart ner till gymmet med Pappa. Hoppas på att det inte är så mycket folk där idag. - H


Kommentarer
Postat av: Emilie

fin bild <3

2010-11-11 @ 23:05:25
URL: http://emiliehjartaandreas.blogg.se/
Postat av: Helene

Åh, tack du fina <3

2010-11-19 @ 12:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0