Pappis

Trots tröttheten så tog jag mig i kragen och åkte till Emilie för en promenad. Var skönt ute, sällskapet var trevlig och vi hade mycket att prata om, så 45 minuters promenad gick fort. Och då gjorde vi ändå någonting vettigt ;) Tyckte vi inte hade fått umgåts tillräckling så följde med Emilie in en stund efter rundan. Satt i köket och pratade så tiden bara flög förbi, härligt! Alvin satt också med oss, den sötisen! Ibland skrattar han så stort med öppen mun, så jäkla sött! Ni vet när dom/bebisar fortfarande inte har tänder, men ändå ler och skrattar så stort & fint?!

HAHA, en himla kul sak var när Emilie satte på en leksakspappegoja. Ni minns dom där som man hade när man var liten och som satt på en "pinne" och härmade allt man sa x 2 ?! Pappegojan börjar härma allt vi säger med sin fina röst. Vi börjar såklart att grava och pappisen bara hänger på. Trodde jag skulle dö av garv! Ingen av oss kunde slut, sen hänger även Alvin med. HA HA HA HA!

Tack för idag min vän, himla trevligt att umgås med dig! Ses på lördag igen, då det är boooowling :D ♥ - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0