Min lördag

Upp för jobb på Åhléns 9.50-17.30. Glömde matlådan så sprang över till Hemköp och köpte mig en yoghurt å russinbröd. Mycket folk + att det var länge sedan jag stod upp så mycket så man kände sig lite mör efteråt. Blev upphämtad på jobbet och vi åkte direkt och firade morbrors kommande födelsedag.

Efter middagen tog jag mig en snabb dusch, fixade i ordning mig sen blev jag och Lise avsläppta i precis utanför Sogni där vi mötte upp resten av tjejerna som skulle ut. Var så mycket folk så vi blev efter ett tag bordslösa, då drog vi vidare till Soft. Meningen var att gå till Amba sen, men jag, Lise och Emilie gick till donken för att sedan mötta upp Andreas och hans vänner. Vi var också påväg till Amba, men sen slutade det på Lobby av någon anlednig. Var hur mycket folk som helst, viss var lite väl....jaa. Jag och Lise drog där ifrån rätt snart. Ut i det härliga vädret snöstorm. Efter ett himla jaganade av taxis och en väckt mamma, då jag uppgav hennes mobilnummer så, var vi hemma. Över 600.- fattigare. Kvällen var i alla fall rolig, men kunde ha slutat bättre. Sura pengar på taxin också.... Tur att vi fick bidrag ;) - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0