Lördagen

Igår.
Middag på Eriks bakficka med de andra som på avdelningen där jag för det mesta jobbar. Trevligt sällskap, otroooligt god förrätt och även så huvudrätt, som bestod av lax. Efterrätten hann jag inte med då jag var tvungen att dra mig tillbaka hemmåt. Eller rättare sagt mot Jakobsberg där det väntades bowling. Lite tråkigt att behöva lämna middagen så tidigt, men ändå kul att ta sig till bowlingen. Synd att det krockade med dagarna.

Gah! Jag blev lite smått arg när jag insåg att jag skulle missa mitt tåg p ga att min buss var 5 minuter sen. Sånt irriterar ju en! Speciellt när tågen bara går en gång i halvtimmen (livet är hårt på landet :P) Kom sent till bowlingen men det var kul ändå. Ingen höjdaromgång för mig, bättre har det gått. Fast det var lika kul ändå! Kvällen fortsatte sen till MP med alla tjejer förutom Filippa. Lite synd. Men himla kul ändå! Hade verkligen en kul kväll med mina fina flickor. Måste snart göras om ;) Tack för helgen fina ni ♥.

Min kamera användes inte speciellt flitigt under kvällens gång tyvärr. Så jag har inga bilder att bjuda på - H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0