Jag vänder mig om

Sista dagen på veckan. Söndag. Dagen då det brukar segas. Inget undantag idag. Legat på fällen framför brasan och läst. Dammsugit har jag också. Och snart tänkte jag plocka undan lite kläder som ligger i rummet helt utspritt. Sen byta lakan. Det är dags för lakansbyte idag känner jag.

Emilie och Malin var just här och beställde smycken från Lises UF-företag. (Är det någon annan som är intresserad så är det bara att höra av er ;)) Nu kanske jag själv kommit på vad jag vill beställa också.

Annars ikväll så blir det nog till att titta på ensam mamma söker. Känner jag för det, så kan det bli ett bad. Det återstår att se. Önskar er alla en fin söndagskväll också. Sjukt att det nästa söndag är 1a advent redan! - H


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 04:19:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0