Idag, onsdag

Dagen har bestått av följade:

• Gått upp vid 7.30 då en installatör plingade på dörren för att sätta upp nån värmegrej i köket. Värme <3
• Åkt iväg och försökt få någon klarhet i felet med min dator. Antagligen kommer jag behöva lägga ut massa tråkiga pengar för att få den må som vanligt igen.
• Handlat med mamma.
• Druckit första glöggen och ätit första pepparkakorna för i år.
• Tyckt synd om pappan från arga snickaren.
• Insett att jag kanske inte kommer behöva gå runt och frysa inomhus i vinter.
• Insett att det är julafton om en månad. Och då befinner vi oss i Thailand. Underbart.
• Insett att jag jobbar varje helg fram tills resan.
• Lagt fram kläder för morgondagen.
• Behövt säga nej till mormor för ett annat jobb på lördag. Här om dagen fick jag några tider på Åhléns innan jul.

Idag fick jag ännu fler, så nu är jag inte ledig en ända helgdag fram tills vi åker. Har varit ledig mycket på vardagarna så det känns bra att jobba lite helg + att det då är dubbelt betalt också. Kanoners! Dock lite trist att jag inte har någon möjlighet att följa med till Björnrike under Luciahelgen- kommer tjäna pengar istället ;) Funkar väl det med. Imorgon blir det jobb på skolan, sen hämta N. Ser fram emot fredagen då jag både ska få träffa Evelina och Sanne! -H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0